Flyger mellan regnskurarna

Sverige verkar ha infört regnperiod. Passar på att flyga mellan regnskurarna. Hörde åskan mullra mot Lindome medan jag flög, men här sken solen för tillfället och det är bara köra på. Jag har fortfarande inte lagat min mindre helikopter (på bild i loggan) sedan uppvisningen på Annikas 20-årskalas. Den stora flyger fortfarande fint och jag vågar inte prova några nya övningar. Detta är tänkt att utföras på den mindre, så att jag har en hel, he he.
Vi väntar fortfarande på svar från röntgen, då Rebecca har en "knöl" där revbenen börjar under halsen. På lugnröntgen kunde dom inte se något, så dom ha gjort en annan typ av röntgen. Rebecca får nu strålbehandling varje vardag. Det har hon nu fått i ca: tre veckor, så det är ytterligare tre veckor och någon dag kvar tills denna behandling är över. Under strålninsperioden får hon ingen cellgiftsbehandling, då blodvärdet skulle bli för låg och strålningen blir verkningslös.
Nu är batterierna snart färdigladdade igen, så nu får jag titta hur molnen rör sig. Det kommer att blåsa upp i eftermiddag med mer regn, så vi får se. Blir det någon mer tur idag? På söndag eftermiddag verkar det annars bli bättre väder, då även vinden börjar avta.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ingen åska här idag. Det har varit sol med lite moln. =) Hoppas det blir bättre väder imån så du kan så dig en flygtur.

2010-08-28 @ 21:10:44
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Hur går det för helikopter piloten i dag söndag så regnar det o solen lyser om vart annat.

2010-08-29 @ 12:19:48
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0