Jag sprang idag

Ha ha, nej det var inte en geting som jagade mig.

Jag skall börja träna, i morgon, på tisdag, nästa vecka, när jag börjar jobba.....
Idag tog jag bara på mig löpaskorna och sprang iväg. Inte ens jag själv fattade vad som hände. Jag bestämde redan från början att det bara fick bli 2 km. Låter lite kanske, men för mig var det 2 riktiga km. Nu har jag startat och jag måste prioritera detta. Det var 3 månader sedan jag sprang förra gången. Den 3/6 innan Rebecca skulle läggas in för operation. Sedan kom det av sig och jag kom aldrig igång igen. Men nu får det vara nog. Det är kanske bra att ingen av mina helikoptrar är hela, för annars hade jag inte kommit ut idag.

Efter att min blogg haft semester kommer det mycket på en gång. Nu får ni titta ofta, för här rasslar det på.

Kommentarer
Postat av: Annika

Grymt av dig att komma igång med träningen nu! Jag har ju tränat i två veckor nu, 8 ggr totalt. Gjorde det precis faktistkt. Det känns så bra efteråt. Hoppas du lyckas hålla igång träningen nu!

2010-08-29 @ 21:21:59
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0