Äntligen behandlingen över för denna gång

Släpp fångarna loss det är vår. Ja varken fångar eller vår, men nu får Rebecca vila ut några veckor. Givetvis blir det blodprover, men inte Cellgifter på två veckor.
Igår tittade Thomas, Maggan och Andreas förbi och jag passade på att skrämma dom med den stora helikoptern. Thomas märkte att jag har lärt mig lite mer än sist. Mellanhelin saknar fortfarande en liten ynka reservdel. Jag försökte böja tillbaka delen, men då gick den av. Kanske tur det, för tänk om den gått sönder i luften.
Fint flygväder.. sällskap med frugan eller flyga? Hmmm..

Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Klart att du väljer flyg istället för frugan (hiiii, hoppas att min namne inte läser detta)

2010-07-19 @ 18:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0