I kväll har jag flygit

Äntligen har jag flygit mina helikoptrar. Fyra gånger med mellanhelikoptern och två gånger med den stora. I slutet fick jag panik på knotten som ville äta upp mig.

Varför dessa sattyg? Måste man köpa en pryl för 7000:- för att slippa? Inte något för min plånbok. Jag har i stället beställt doft-pryl och uv-lampa till min billigare fångare. Den riktigt billiga prylen som jag köpte för tre dagar sedan har fångat en en hel del knott, men det är bara dom som kommer nära. Den plockar jag bort när prylarna kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Thomas B

köpte Mygga roll-on på apoteket för 69 kr.

hade den på midsommarkvällen.

funkade nog faktiskt.

du kan nog inte ta bort alla med en maskin

för 12 000 ändå!

2010-07-01 @ 23:11:29
Postat av: Anki

Håller med Thomas! Testa MYGGA.

2010-07-03 @ 12:36:13
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0