Trött på knott och mygg

Här är räddningen.
http://myggfri.nu/Produkter/VisaProdukter/tabid/60/CategoryID/3/List/0/Level/a/Default.aspx?SortField=ProductName%20DESC,UnitCost

Jag köpte en billigare sak som jag hängde upp idag. Förmodligen är den för dålig. Det var innan jag såg denna sida. Sedan flög jag, men fick nästan panik för knotten. Det blev totalt 14 minuter flygning och jag får vara nöjd med det. Innan har jag jobbat och hälsat på Rebecca på sjukhuset.
Rebecca tog sina första två steg idag. Hälen var inte nere helt, men är ju toppen. Tyvärr fick hon feber igen senare.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ha ha du är dej lik med dina flygfän både, mygg, knott, getingar och helikoptrar. Jag kan se framför mej när du och helikoptern flaxade omkring du med armarna och helikoptern med rotorbladen. Men snälla Benny du lyfte inte va? Vad roligt att Becca har tagit sina första steg idag men synd att febern kom igen. Jag längtar efter att få träffa henne snart. Nu åker jag ju till Knarrholmen på söndag och hon ville ju så gärna varit med mej där ute i stugan. Kram

2010-06-29 @ 10:03:47
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0