Flygit över snötäckt landskap

I dag var jag ute och flög med helikoptern (i loggan ovan). Det hade ju slutat att snöa. Först var jag ute och skottade snö och passade på att skotta liten fläck för start och landning. Helikoptern behöver ju inte så stor plats på marken. Det hade varit värre med flygplan. Tur att jag flyger helikopter. Det var riktigt kallt om fingrarna i det råfuktiga vädret. En temperatur på 2 plusgrade är riktigt kallt. Det var bättre när det var torrt och någon minusgrad. Givetvis har jag även flygit inomhus med den lilla med.
Annika kom och hälsade på en stund. Hon behövde tvätta lite kläder, men det var trevligt med besök.
Nu får jag nog gå ut och hälsa på frugan, har suttit framför datorn ett tag.
Vi kommer att titta på en film senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0