I väntans tider

I torsdags var Rebecca på en röntgen och nu på tisdag får vi besked om hur det ser ut med hennes cancer i bröstkorgen. I den tidigare röntgen hade dom hittat pricka i lungan och att det var ett område i den tidigare cancern som inte såg 100% bra ut. Det tar på krafterna att bara vänta. Värst för Rebecca, men givetvis för oss andra med. Det finns mycket att ta tag i här hemma, men jag är för rastlös för att göra något vettigt. Att flyga radiostyrd helikopter är för stunden en bra avkoppling och är glad för att jag har denna möjlighet. Jag bryr mig inte om vad anra tycker, att bara leka när det finns bättre saker att göra.. Det finns inget bättre att göra i nuläget.

Kommentarer
Postat av: Anki

Det är bra att du kan flyga med din helikopter för att skingra tankarna..du kanske skall låna en till frugan också?? Kram

2010-10-12 @ 11:00:19
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Jo, klart du ska flyga helikopter, de låter som en bra grej att göra. Ja tror de e bra å tänka på ngt annat en stund.

2010-10-12 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0