4 km löpning

Ökade med 1 km idag. Det går långsamt att komma tillbaka, eller om jag inte tar det försiktigt blir det skador.

Ha ha, idag lurade jag myggen med att flyga tidigt. En liten pojke blev jätteglad när ha fick se mig flyga. Han har väntat i så många dagar. Misstänker att det är natti natti för honom när jag flygit sent bland myggen. Men, nu blev han glad och det glädjer mig. Får flyga lite tidigare någon mer kväll.
Skulle laga färdigt den stora idag, men det var besvärligare än jag förväntat mig. Fick ta fram borrmaskinen för att en skruv gått av och en axel fick jag såga av för att få ut den. Men, efter att sanpapprat bort graderna på axeln fick jag även bytt ut den. Helikoptern är inte klar, men jag behöver sova nu.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tror att jag kan gissa vilken pojke du menar =)

2010-09-10 @ 20:15:21
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0