Nu flyger min KDS kanon

Äntligen flyger min KDS (loggan) fint igen. Fick hjälp av Pitchup, när jag hämtade ytterligare delar till min stora helikopter. Men, tyvärr så var även ett lager trasigt på den stora, så den gick inte att laga för flygning idag.
Rebecca och jag var ute och prommenerade runt omkring i Hede. Rebecca klarade av att gå hela den långa vägen och det glädjer mig. Vi hade rullstolen med för säkerhets skull, men den behövdes inte.
Vi har grillat och det kanske blir den sista gången för i år. Köttet var riktigt mört och fint.
Nu är jag mätt och trött, så det är dags att hälsa på John blund.

Kommentarer
Postat av: Anki

Mums vad gott med grillat. Gott att Rebecca har fått komma ut och promenera i omgivningarna det mår hon bra av.

2010-09-05 @ 11:35:44
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0