11,6 km idag.

Jag bytte av med frugan idag, så hon får sova över på Östra. Fick liten egen tid och passade på att ta en träningsrunda. Nytt rekord för i år. Då var mina mål för att starta i Göteborgsvarvet avklarat. 6 km innan mars slut och 10 km innan April slut. Det kommer givetvis att bli tufft på Gbg-varvet, men jag får gå en del som förra året då jag inte heller var tillräckligt tränad. Nu får vi se om jag kan starta. Beror ju på hur jag och Rebecca och övriga mår den dagen. Det skulle i så fall bli den 10:e gången, vilket jag ser fram mot.
Nu kan jag byta med frugan och vet att jag fått träna. Det känns bra att få röra på sig när man inte fick lämna rummet på sjukhuset. Dom är ju rädda för eventuell magsjuka, vilket jag inte tror att det är.

Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Bra Benny Att få egen tid behöver du (och även frugan) så väl för att orka. Hoppas att du kan springa G-borgs varvet. Jag håller verkligen tummarna.Hälsa Rebecca SÅ mycket och be henne krya på sig. Kämpa på som sjuttsingen skall hon...och ni med.

Varm kram till er alla men varmast IGEN till Rebecca !

2011-04-25 @ 09:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0