8,7 km idag

Ökade dagens runda från tidigare 6 km till 8,7 km. Får hitta på en annan väg till motionsspåret så att det blir 9 km totalt. Det gick givetvis långsamt, men jag stannade inte i "mördarbacken".  En kanondag för att flyga helikopter på men han bara tre turer vid 10-tiden på förmiddagen. Sedan var det träning och bilåkning. Fram och tillbaka för att sedan sluta med kalas hos svärfar. Det blev god mat och tårta.

I går var det nog våren som fick snurr på oss. Förs var jag på soptippen efter att ha städat upp i trädgården och slängde ris. Sedan frågade frugan mig om vi skulle ut och gå. Efter att jag lyft upp hakan, så gick vi en runda och det var trevligt.

Efter 1/5 får man bara 15 besök/år på soptippen. För dom som har lägenhet är det begränsat till 7 besök. Blir det mer än 15 besök, så kostar varje extrabesök 250:-. Det har tidigare varit fritt hur många gånger man får åka dit. Jag brukar inte hyra kärra, utan kör flera vändor i stället. Det kommer ju inte att fungera nu. Kanske därför jag fick panik och åkte iväg till tippen innan maj :)

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Du kan ju hitta ngn bulvan som sällan åker till tippen å be han "följa med". Hihi.

2011-04-11 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0