Gott Nytt År

Då var det sista dagen för i år. På TV brukar dom ha återblickar för året som gått. Jag kan bara summera det som ett helvete. Undrar när man kan bli normal igen, eller kan man det? Jag får väl fortsätta att gå på som en robot. Var i förrgår en sväng på tippen, men för övrigt är det bara kaos. Vi skulle behöva flytta ut från huset och flytta tillbaka igen för att komma i ordning. Orkar inte ta tag i något. När det tar flera veckor innan jag lagar en helikopter som jag tycker är så roligt att flyga med, så förstår man nog mitt engagemang.

Nu har vi ett nytt år framför oss och det hoppas jag blir bättre. Får fortsätta att ta en dag i sänder. Det är ingen idé att försöka driva på något, utan det får komma när jag har lust. Hoppas att ni får en trevlig afton.

Gott Nytt År

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Detta år har sannerligen inte varit enkelt för er. Kanske kan nyårsafton bli en nystart. Jag hoppas det.



Gott nytt år.

2011-12-31 @ 12:45:34
Postat av: Anki

Det måste få ta tid......kram Anki

2011-12-31 @ 16:46:38
Postat av: Elisabet Roslund

Önskar er alla ett Gott Nytt År!!!!!!

Kram/Elisabet

2011-12-31 @ 18:00:04
Postat av: Gunnel L

INGENTING kan bli värre än året som varit så därför säger jag till dig Benny. År 2012 KOMMER att bli ett bättre år.



Gott nytt år och varm kram

2011-12-31 @ 21:54:31
Postat av: ANNA

Jag förstår vilket otroligt jobbigt år ni har haft.Jag hoppas och tror att 2012 blir ett mycket bättre år för oss alla.Jag saknar Rebecca så otroligt mycket.Kramar till er

2012-01-02 @ 10:04:59
Postat av: Sofia

Det måste verkligen ha varit jobbigt för er . Vi får hoppas att 2012 blir lite bättre, för er och för oss alla, även om det måste ta sin tid . Saknar Becca varje dag och tänker på henne. Kramar.

2012-01-02 @ 10:36:58
Postat av: Beatrice Reimertz

Jag tror aldrig att man blir riktigt normal igen, oavsett om man mist någon i cancer eller själv varit drabbad. Men jag tror på att det blir bättre, tror på att sorgen blir lite lättare att bära på, kanske saknaden efter någon blir större ju mer tiden går, men det blir bättre.



Massa kramar och tankar till er och Rebecca.

2012-01-02 @ 17:45:07
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: Erica Frankeståhl

Gott nytt år till er! Sänder lite energi genom luften!

2012-01-02 @ 18:06:00
URL: http://itaerica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0