Sista arbetsdagen före jul

Jag orkar inte jobba dagen före jul om jag ska orka med julafton. Behöver koppla av lite innan. Är redan nervös för hur det kommer att vara. Är även ledig mellan jul och nyår så att jag vet att det kommer vila och avkoppling.
Vi har inte orkat med att skicka några julkort. Inte ett enda julkort har gått iväg (ifall ni letar). Några julklappar har vi dock köpt.

TV
Bild och ljud som sänds ut via kabelföreningen till vårat hus är riktigt dålig. Visserligen sänds nu 1,2,4 och 6 ut digitalt och det är bra bild på dessa, men dom får jag ju in med en vanlig antenn. Funderar därför på en satelit-lösning. Är Canal Digital eller VIASAT bäst? Vad är det för kvalité? Samma som dom digitala marksändningarna?
Internetlinan är för dålig för att det ska gå att använda till TV.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jag hoppas julen går bra för er. Det är ännu en milstolpe som ska passeras. Jag hoppas ni finner en väg, jag tror och hoppas att ni ändå kan få en bra jul.



I mitt hyreshus där jag bor hade de massa problem med bilden som ibland var dålig. Det var problem ända tills de bytta alla kablar i huset. Efter det har vi alltid haft bra bild. Sådana renoveringar kostar förstås. Kolla om satellitbolagen har pröva på abonnemang.

2011-12-22 @ 22:24:19
Postat av: Elisabet Roslund

Jag vill önska er en Rikitgt God Jul och hoppas att ni, precis som vi, gör det bästa av situationen.

Kram på er hela familjen och en varm tanke till våra änglabarn..........

Elisabet

2011-12-22 @ 22:47:24
Postat av: Gunnel L

Hoppas att ni orkar igenom denna helg och kan få en fin jul, trots allt. Vi tänker på er....och på lilla ängeln med förståss

varm kram

2011-12-22 @ 23:32:09
Postat av: Viasat Support

Hej!



Det finns en rad olika erbjudanden både hos oss och Canal Digital, och beroende på vilka kanaler du är ute efter och vilka intressen du har så kan du välja leverantör efter pris samt kanalpaket du är intresserad av.



Du kan se vilka kanalpaket vi har här: http://www.viasat.se/content/intressepaket-och-kanaler



Jag önskar dig en god jul och gott nytt år!



Med vänliga hälsningar

Lars Stringblom

Viasat Support

2011-12-23 @ 09:49:21
URL: http://www.viasat.se
Postat av: Sofia

Jag tänker på er och Becca och julen kommer verkligen inte att vara som förr . Många kramar.

2011-12-23 @ 11:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0