Jag sprang idag

Oj, vet inte vad som hände, men jag bytte om till löparkläder och tog på mig löparskorna med dubb och sprang. Visserligen bara 2 km, men för mig var det hela 2 km. Jag fick nu testa min julklapp som jag fick av frugan, en GPS-klocka med pulsmätare. Tur att jag inget vet om puls, för annars kanske jag blivit livrädd. Vet inte vad en medelpuls på 169 innerbär. Min gamla GPS-klocka är trasig.
Tror dock inte att detta hjälper för att springa Göteborgsvarvet i år, men vi får väl se. Om jag inte springer i år, så tänker jag INTE sälja min startplats. Jag vill äga min egen statestik.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hmmmz, 169 låter högt i mina öron. När ja skulle programmera min pulsklocka kom jag inte alls så högt upp, om ja inte minns helt fel nu.



Men ja hade nog själv jävligt dålig kondis till att börja med.

2011-01-23 @ 20:41:09
Postat av: Annika

Nu får man allt ge dig en stor applåd =)Duktigt av dig att ta dig ut och springa lite. Tror det kan vara bra att träna lite mitt upp i allt. Man blir så mycket gladare av det har jag märkt =)

2011-01-23 @ 22:35:00
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Det var starkt gjort av dej!

2011-01-24 @ 06:39:58
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Blatten

hmmm... 169?? det är nog inte bara GPS som är trasig... kolla pumpen oxå! :P

2011-01-25 @ 16:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0