Efter regn kommer flygning

Så kanske inte ordspråket lyder, men det stämmer ju för mig. Har efter att det slutat regna idag varit ute och flugit. Vid en flygning fick jag en fluga mitt i blickfånget på mina glasögon. Försökte pusta bort den, men det gick inte. Det var bara att landa och ta bort flugan och starta igen. Det skulle behövas lite vind för att bli av med dessa besvär. Tycker det är synd att frugan är förkyld. Inte så roligt att inte göra något för att få omväxling. Hoppas att det släpper snart. Hennes hosta brukar tyvärr vara kvar ett tag.
Fredagskväll hemma med bara repriser på TV. Lika bra att plocka fram en favorit-repris. Rebecca köpte hela serien Macahan. Hon ville att jag skulle få dom efter henne. Nej, hon han aldrig se så många avsnitt. Hon missade ju även sista avsnittet på Harry Potter, som hon tyckte om. Om hon bara kunde vara kvar en liten stund till..
Snyft, nä nu får jag sluta att skriva.

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Det gör ont mig....jag tänker såååå mycket på er.

Våra barn, Rebecca och Mattias......är de finaste änglar som finns..............

Kramar om er/Elisabet

2011-07-15 @ 22:26:40
Postat av: Annika

Det är det som är jobbigast, att tänka på allt hon missade. Det är det som gör ont i en. Jag försöker i alla fall att tänka på det som hon faktiskt han med.

2011-07-15 @ 22:50:38
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag tänker också på vad hon har missat och vad hon ville göra. Men hon fick också göra många saker som hon verkligen ville göra. Kram

2011-07-15 @ 23:37:03
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tänker också på henne och vad hon inte hann se . Det känns så ledsamt när man tänker på allt som hon inte fick uppleva. Samtidigt fick hon ju göra mycket roliga saker också. Tänker på henne varje dag. Kramar.

2011-07-16 @ 12:05:44
Postat av: Gunnel L

Rebecca finns för alltid i våra minnen...HUR skulle det överhuvudtaget kunna vara MÖJLIGT att sluta tänka på goa Becca..Och hon ser oss, är med oss, var säkra på det..

Ha det bra Benny och "frugan".När förkylningen är över så kan ni väl titta in till oss i stugan. Ta svärföräldrarna med !

2011-07-16 @ 23:50:32
Postat av: Anna

Jag och Sofia var och tittade på den sista Harry Potter filmen,och då tänkte vi på Rebecca.Vi tänkte att nu fick hon inte sett den sista filmen.Synd tänkte vi kanske var hon med oss inne på biosalongen eller så får hon se den i himlen.Kram

2011-07-18 @ 11:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0