Har flugit lite

Flyga, flög, flugit. Ett svårstavat ord, he he. Framför allt flugit.

Det är svårt att koncentrera sig på att hålla helikoptern rätt i luften, men jag måste göra något för att försöka komma tillbaka till verkligheten.
Jo, jag har redan varit och hämtat fler delar. Synd att ramens (kroppen) båda sidor knäcktes vid kraschen. Det kommer att bli en massa skruvandes, men det vet jag inte om jag orkar ännu. Får se när jag får lust.
Jag har ju en till, som jag fick hjälp med i går att få till att flyga bra med, så jag kan fortsätta att flyga om jag vågar.

Ska träffa kuratorn igen på måndag. Tror dock inte att hon kan hjälpa mig att skruva helikopter, men kanske att rätta till dom lösa skruvarna i skallen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Flyg så mycket du känner att du orkar.Tänker på er. Massor med kramar.

2011-07-07 @ 11:46:18
Postat av: Stefan L

Tycker faktiskt att en bra kurator borde kunna hjälpa till och skruva i helikopter också. Ja menar, varför inte?

2011-07-07 @ 13:07:10
Postat av: Anki

Hm det borde väl en kurator klara av också! Kram

2011-07-08 @ 22:06:28
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Erica

Tänker på dig Benny, ta hand om dig och fortsätt sätta helikoptrarna i luften, i alla fall så mycket du orkar. Kram

2011-07-10 @ 23:37:51
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0