Härligt flygväder

I dag har jag flugit 10 gånger. Det var lagom väder idag. Lite blåst för att vifta bort flugor men inte för myclet för att störa flygningen. 5 gånger flög jag i höjd med Åby. Strax norr om McDonalds. Hmm, blev en milkshake. Det finns en stor asfalterad plats utan någon mening? Dessutom gröna ytor runt om. Perfekt för att busa runt. Resten flög jag över den nerlagda åkern i Hede, men då har jag ju husen i rygg och står på gatan, vilket inte känns lika bra.

Har varit hos kuraton och ska dit igen vecka 31. Känner att jag behöver det för att det inte ska bli platt fall.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fortsätt att flyga så mycket du känner för. Tänker på er. Kramar.

2011-07-14 @ 12:35:15
Postat av: Anna

Hoppas att flygandet går bra. Tänker på er alla.

Många kramar till er alla.

2011-07-15 @ 12:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0