I går blev det fart på gubben

Jag var ute på en träningsrunda i går. 3 km till stan och samma sträcka tillbaka blir en lagom runda för den ganska otränade gubben. Det var skönt att springa mot vinden, men när jag vände och sprang hemåt i medvind, så blev det riktigt varm. Svetten forsade ner för huvudet. När jag hade kommit en bit på väg hemåt, så fick jag plötsligt 2 getingar surrandes framför ansiktet. Jag fick panik och viftade bort dom åt var sitt håll och sprang i 100-meterstempo. Jag har inte tränat att springa fort på mycket länge, så det blev ingen längre sträcka i detta tempo. Nåväl, jag fick inget getingstick och fick springa med lägre tempo ett tag, men behövde inte avbryta. Kanske har lite kondition ändå? Vet inte om det var ett getingbo i närheten, eller om dom ville ha vätska (svett). Det är ganska torrt i Kungsbacka, när resten av landet fått mycket regn.

Har fått tid hos kurator på tisdag i nästa vecka. Känns konstigt att prata på bestämd tid, men det är nog bra att ge det en chans.

Vi har haft dödsbo. 10 minuters samtal och en påskrift för ca: 1700:-. Sedan tar det 4-5 veckor innan det är påskrivet och klart. Vart har jag inte koll på...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänker på er. Många kramar.

2011-06-27 @ 12:28:43
Postat av: Anki

Bra gjort av gubben!! Kram

2011-06-28 @ 18:16:58
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0