Tack



Först och främst vill jag tacka för alla som varit med och stöttat Rebecca genom livet. Och då menar jag inte bara efter cancerbeskedet. Ingen nämnd och ingen glömd.

Tack Annika för att du hjälpte oss förvirrade föräldrar genom London och alla samtal.

Ett stort tack till barncancerföreningen som har hjälpt till och stöttat oss.

Tack Jennie för att du följde med på hennes resa till London.

Tack för att ni har så underbar personal på Östra sjukhuset. Jag förstår inte hur ni orkar vara så glada hela tiden. Även ett speciellt tack till Margareta som hjälpte oss på sin egna fritid i den stora chock vid Rebeccas bortgång. Tackar även för personalen på Sahlgrenska.

Tack för alla blommor som vi har fått. Tackar även för gåvorna som ni skänkt bort. Så fina blommor det var i kyrkan.

Tack Nicklas och Erica för era fina sånger.

Ett stort tack till alla som var med och tog adjö av Rebecca i kyrkan. En fin begravning utfört av Per och spelat av organisten Eva.


Kommentarer
Postat av: Anki

Ja min käre "bror" det var verkligen en fin begravning. Jag tror att det blev precis som Rebecca önskade sej. Jag vill också tacka alla underbara människor som har hjälpt och stöttat er under den här svåra tiden. Alla underbara läkare,personal på sjukhus,släktingar o vänner. Per som gjorde vårt farväl till en minnesvärd stund i kyrkan. Alla fina ungdomar som kom och tog farväl då var det svårt att hålla tillbaka tårarna. Tusen kramar till er mina kära ♥♥♥

2011-06-04 @ 09:42:25
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: E M M E L L Y

Allt bra med dig idag? :)

2011-06-04 @ 09:57:14
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag har följt er i det tysta. Burit er i mina tankar. Fyllts av sorg,men också av värme och kärlek. Rebecca var en otrolig tjej som berörde mig djupt i själ och hjärta. Jag kan ana varifrån hon fick sina vackra egenskaper. Med en sådan kärleksfull och fin familj vid sin sida är skapelsen given. All omtanke och värme till er. Jag fortsätter bära både er och Rebecca i mitt hjärta. Kram

2011-06-04 @ 11:37:57
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Camilla

Från djupet av mitt o min familjs hjärta: Stort tack för att vi fick komma och ta avsked av lilla Becca.

Tack för era stora hjärtan som båda era döttrar ärvt.

Stort tack för att vi fått vara en liten del av ert och Beccas liv! För detta kommer jag alltid vara tacksam!

Hon var vårt lilla hjärta och vi slutade aldrig hålla kontakten. Det var en fin begravning och ett fint avsked. Jorden är en aning tråkigare utan henne men jag gissar att de har det lite roligare i himlen med henne som ängel där!

Stor och innerlig kram från "familjen i Skåne": Camilla, Peter, Dennis o Annie

2011-06-04 @ 12:53:06
Postat av: Gunnel L

<3 <3 <3 <3

2011-06-04 @ 20:14:19
Postat av: Gunnal L

Tacknen trodde jag skulle bli hjärtan, så blev det inte. Men fyra hjärtan till er, ville ge detta. Ibland behövs kanske inte mer än så.

Gunnel och Sune

2011-06-04 @ 20:17:16
Postat av: När livet får en andra chans - Kampen efter cancern

Jag har sett Rebecka på Östra ett par gånger då jag själv behandlades där ungefär samtidigt, och hon var en sån fin tjej. Har följt hennes blogg ihärdigt från det att jag hittade den. Jag lider så mer er, och framför allt med henne. Men jag hoppas att hon mår bättre på den plats hon är på nu. Hon kommer alltid att finnas i våra hjärtan.

2011-06-05 @ 19:11:51
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var verkligen en fin begravning,Rebecca hade gillat den det är jag säker på.Både jag och Sofia tänker på er och vi saknar Rebecca otroligt mycket.

Kramar till er alla.

2011-06-08 @ 09:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0