6 km löpning

Nytt rekord för mig i år. Nu är det bara 15 km kvar till Göteborgsvarvet, he he. Nästa mål är ju 10 km innan april slut om jag skall kunna gåspringa Gbg-varvet och få mitt 10-årsdiplom.

Rebecca äter nu tabletter i stället för pump. Det tar ett tag innan kroppen har fått rätt balans. Troligen kommer hon hem i morgon. Det blir jag som sover över i natt.

Försäkringskassan ringde till mig idag och då tjötade vi timmar och arbetstimmar. Hon fick förklara för mig hur det fungerar, men jag vet inte riktigt hur. Det var olika beroende på om man är sjuk själv eller om det är vård av sjukt barn. Sedan har vi 38-timmarsvecka och hon trodde vi hade 40-timmarsvecka. Jag rapporterar bara % i lönesystemet, så det blir spännande, eller inte. Jag jobbar inte i morgon, så då får jag väl rapportera vård av barn och samtidigt med sjukdom..då blir det spännande. Det viktigaste är nu att dom har tagit hand om mitt ärende och det kommer att betalas ut pengar från försäkringskassan.

Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt att det går framåt med löpningen! Klart att du ska ha ditt 10-års diplom!

2011-03-31 @ 23:38:28
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0