Idag har Rebecca en sovdag

I dag är Rebecca för trött för att hålla sig vaken. Hon har fått i sig en tallrik gröt, men har annars mest sovit. Satt framför datorn en stund, men somnade hela tiden, så hon fick ta bort den. Annika kommer senare idag, så vi får se om hon piggnar till en liten stund. Rebecca är inbokat på ett återbesök på tisdag. Hon har tidigare haft sådana här dagar och jag tror att hon är lite piggare i morgon. Det vore ju bra, eftersom hon ska prova linser för första gången. Vi får hoppas att det kommer att fungra bra. Det får i så fall bli engångslinser, så att hon slipper rengöra dom. Bara att slänga och ta nya friska nästa dag.

Jag ska försöka börja jobba lite igen. Hade tänkt mig att åka till jobbet på tisdag, men eftersom Rebecca ska till sjukhuset då, så får jag ta det på onsdag.

Jag fick äntligen reservdelar från Kina som jag beställde under deras nyår. Vem kan hålla reda på sånt? Nåväl, när jag skulle testa helikoptern, så gick den nya motorn bra i 5-10 sekunder innan den stannade. Ghhaaaa! Nu har jag inte råd att laga den om det är ESC (styr motorn) som är trasig. Jobbet har missat att sjukanmäla mig till Försäkringskassan, så jag har ingen aning om när jag får pengar nästa gång?

Jag har reservdelar till min andra trasiga helikopter, som kom i fredags (billiga delar), men får se om jag orkar laga den. I går orkade jag inte.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Ja börja själv med endagslinser när ja börja med linser. Nu kör ja med dygnet runt linser. Otur med choppersarna, hoppas du får ordning på dem.

2011-03-06 @ 17:57:42
Postat av: Annika

Det röda i mitt dokument är för att jag har skrivit Barapapa, Barbafamiljen, Barbaskön osv. De orden finns ju inte på riktigt och då blir det felstavning =P

2011-03-10 @ 13:25:43
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0