Vitt ute igen

Då var det dags med lite snö igen. Såg att det snöade när jag kröp till sängs och den ligger ju kvar idag. Dom sista snöflingorna kan ju komma in en bit i april, så jag är inte förvånad. Bra att jag tränade i går. Jag slet för fullt i 4,4 km. Det är långt kvar till 21 km som Göteborgsvarvet. Om jag kommer upp till 6 km i slutet av mars och 10 km i slutet av april, så ska jag kanske kunna släpa mig runt och få mitt 10-årsdiplom. Nåja, det återstår och se.

Rebecca är fortfarande glad för att cancer krymt i höger lunga och det påverkar ju givetvis hela familjen :)
Hon var med en kompis i Göteborg och shoppade i går och jag tror att det är dags för vila idag. Snart 11 och hon sover ännu.

Annika är glad för att hon lyckats lämna in en jobbig uppgift i sin förskoleutbildning. Det är nu bara en uppgift kvar i det jobbiga ämnet. Nästa ämne är musikdidaktik och hon hoppas på att det kommer att bli roligare.

Jag och frugan jobbar nu 25% och jag ska jobba 50% i nästa vecka, vilket borde fungera bra med tanke på att Rebecca är gladare nu och även jag.

Dom som är rädda för fenomen ska gömma sig under täcket i morgon, för då kommer månen att vara extra nära jorden.
http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/oro-for-att-supermane-ska-valla-kaos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0