Idag mår jag bättre

Var uppe i minneslunden och fotade lite och då kom Anna, Sofia och mormor. Ja, inte min mormor.



Dom hade med sig 18 rosor till Rebeccas dag i morgon.



Sofia och Annas ljus.



Mormors ljus



Är det Sune och Gunnels ljus till höger? Mitt gamla till vänster.



Jo, Rebeccas skylt igen då utan blixt.



Men löpningen var en pina idag. Var trött redan efter 1 km. Kände av torsdagens löpning = träningsverk.
Nu är Annika här och vi ska titta på film tillsammans. Först är det bingolotto, hmm har ju redan börjat. Jag och Annika delar på en lott och hon har börjat. Nu får jag gå till våran myskväll.

Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Ja Benny det är Sunes och mitt ljus till Rebecca.

2011-10-02 @ 21:31:53
Postat av: Stefan L

Om hon har börjat, får hon en större procent av vinsten?

2011-10-02 @ 21:52:09
Postat av: Sofia

Tänker extra mycket på henne och er idag . Bär henne med mig i hjärtat och tankarna. Massor med kramar.

2011-10-03 @ 10:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0