4 månader har gått

Jag vaknade i natt av att det ösregnade, men hörde även någon gråta. Men, vänta lite, det är ju bara jag och frugan i huset? Rebecca gick ofta ut i regnet för sig själv eftersom ingen kunde se henne gråta. Jag gick upp och kissade och det var tysst från barnens sovrum. Jag var tvungen att gå in i Rebeccas rum och fråga om hon gråter. Sedan gick jag och la mig igen och hörde inget mer. Det är svårt att veta om man halvsover eller inte, men gråten sitter fortfarande kvar i mina tankar idag...

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är svårt att veta om det du hörde var på riktigt eller inte. Man kan aldrig vara säker.



Jag vaknade också av störtregnet idag. Jisses vad det regnade!

2011-09-07 @ 13:57:43
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Man kan höra och se mkt när man befinner sig i gränslandet mellan sömn och vakenhet.

2011-09-07 @ 20:18:18
Postat av: Gunnel L

Så klart att det är precis det som du själv tror att du hörde. Rebecca syns inte men att hon finns hos er, det behöver vi väl inte tveka om, eller hur, Benny?...

Kärlek till er och varm kram från Gunnel L

2011-09-07 @ 22:54:11
Postat av: Sofia

Jag är säker på att Becca håller ett öga på oss alla . Saknar henne så oerhört mycket. Tänker på er. Kramar.

2011-09-08 @ 12:27:27
Postat av: Anna

Kanske ville Rebecca att ni skulle veta att hon är ledsen hon också.Kramar till er.

2011-09-08 @ 12:28:39
Postat av: camilla

Vill tro att det va lilla Becca som "spökade".

2011-09-08 @ 19:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0