5 km löpning

I dag kände jag inte alls för att springa, men det var bara att snöra på skorna och ge sig ut. Tog det lite lugnt som vanligt i början och kände mig stel. Men, när jag kommit en bit kändes det bra och jag fick för mig att öka längden lite grann. Jag tog i lite för att inte tappa för mycket fart och det gick bra (5:50/km).

Den ena dagen är man hemma och gråter och nästa jobbar man och springer. Det är väl så som det kommer att se ut en tid framöver.

Annika är hemma och det är roligt att hon hälsar på, men jag har inte hunnit med att träffa henne så mycket. Hon pluggar ju med, så det kanske blir lagom.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Ibland har det känns jävligt tungt å åka till träningen, men ja kommer inte undan för min kompis pushar på mig. Jag pushar på han å, men han är bäst på att pusha. Men iaf, det är de tillfällen som man har jobbigt att träna men gör det ändå som ger den bästa tillfredsställelsen.

2011-09-08 @ 22:17:48
Postat av: Sofia

Förstår att det är tungt ibland. Tänker på er alla. Kramar.

2011-09-09 @ 10:47:44
Postat av: camilla

Starkt jobbat!! En förkylning sätter stopp för min träning, ska kureras nu så jag kan ta tag i det! Även om jag bara fick låba Becca en kort tid så saknar jag henne så otroligt mycket! Ibland gråter jag... Kan inte ens föreatälla mig hur det måste kännas att vara ni.. Kämpa på o må dåligt när det behövs! Stor kram

2011-09-09 @ 17:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0