En lugn helg

På fredagen var nog första gången familjen var samlade i minneslunden efter att Rebecca var på lats. Det är svårt att skriva familjen när det bara är tre, men Rebecca var ju med eftersom vi var i minneslunden. Annika tände ett ljus med ett hjärta ritat på ljuset.

Har flugit med den stora helikoptern på både fredag, lördag och söndag. Har köpt två nya batterier från england, så nu kan jag flyga lite mer med den. Den lilla är fortfarande trasig sedan jag kraschade med den. Vill inte laga den.

Söndagen han jag även med ett löppass. Det verkar som om det är en magisk gräns med 6 km. Det är bara att stanna kvar tills det är ok att öka sträckan. Det viktigaste är ju att jag springer 3 gånger i veckan och inte hur långt.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Overkligt att ni ska behöva tänka på huruvida man är hela familjen eller ej. Och orättvist.



Bra iaf att du flyger och springer. Kör på.

2011-09-19 @ 23:27:23
Postat av: Sofia

Bra att du åtminstone både springer och flyger . Tänker på er. Kramar.

2011-09-20 @ 12:11:32
Postat av: Anki

Hördu lille "brorsan" jag är impad av ditt flygande o löpande ta hand om er! Kram

2011-09-24 @ 13:20:07
URL: http://tankesymfoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0