Har tänt ett ljus i minneslunden

Det är ruskväder idag, men jag åkte förbi minneslunden innan jag tankade Gunnels bil och handlade. Det som jag mötte var att alla ljus hade brunnit slut. När jag var på Ica maxi köpte jag ett stort ljus och tändstickor och åkte tillbaka till minneslunden och tände ljuset. Det var kusligt mörkt eftersom det inte var någon lampa i minneslunden. Men nu lyser det i alla fall ett ljus i ruskvädret.

PS, dom stora grav-ljusen från Ica passar inte bra i hållarna.

Annika har fixat så det inte blir knas på Rebeccas bloggsida
http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Det var länken till facebook som störde, men Rebecca har ju ingen facebook längre, så länken fungerar inte och det blev segt på sidan. Nu fungerar det som vanligt igen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska också försöka gå dit snart igen och tända ett ljus eller sätta dit en blomma. Tänker på er. Kramar.

2011-09-13 @ 12:11:33
Postat av: Elisabet Roslund

Jag tänder ett ljus här på trappan för våra änglabarn. Hoppas att dom ser det........

Kram/Elisabet

2011-09-13 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0