Jagat rovfågel

Jagat rovfågel
Nej, inte så dramatiskt som det låter. När jag började flyga idag, så kom det en rovfågel. Jag ville ju inte att den skulle anfalla min helikopter, så jag gjorde som småfåglar brukar göra. Jag flög små attacker mot den i behagligt avstånd och den flyttade på sig. Mån såg verkligen att rovfåheln inte var rädd. Här snackar vi om respekt. Jag ville ju varken skada fågeln eller helikoptern, men det gick ju bra. Eftersom jag hade släpat med flera batterier ville jag ha bort den.

Löpning
Givetvis har jag sprungit idag med. 6:20/km och 4 km, nu snackar vi lite lägre fart. Värmen tog ut sin rätt.

Besök
Annika kom hem idag och vi skulle tvätta moppen för att fotografera den och lägga på blocket för försälning. Jag har nu tvättan moppen och Annika fotat. Det gäller ju att fördela arbetet :) Jo hon tvättade Rebeccas cykel med. Annika behåller nog den och kanske säljer vi den som Annika redan hade. Inget fel på den "gamla".

Vinst
Frugan blev uppring idag från postkodlotteriet. Eftersom dom inte ringde på dörren var det givetvis ingen stor vinst.

Kommentarer
Postat av: Annika

Man väntar ju på storvinsten =)

2011-09-04 @ 21:20:35
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Wow, vilken grej at tfå flyga "med" rovfågeln.



Tack för dina kommentarer och jag tror att du har rätt. Energinivån har varit låg det senaste året, dax att ägna lite tid till mig själv. Jag tycker du är otroligt flitig med din löpning, men som du säger, för att få in rutiner måste man boka tid med sig själv!



En vinst är dock en vinst ;-).

2011-09-05 @ 18:53:48
URL: http://dagfordagmedmilla.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lycka till med träningen och flygningen.Kramar.

2011-09-06 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0