Ruskväder, löpträning?

Javisst, det är ju tisdag idag och då står det löpning på schemat. I med linser och en keps, så var det bara att springa. Fick luta huvudet framåt för att kepsen inte skulle blåsa av. Hade kortbyxor t-tröja och jacka och det var lagom. Lite för varmt med jackan kanske. När jag sprang tillbaka i medvind fick jag ta av mig kepsen, för annars hade det blivit för varmt. 5:57/km var ju lita snabbare än i söndags, men så var det ju kallare ;)

Då var ytterligare två jobbdagar avklarade. Lite seg på eftermiddagen, men annars har det funkat bra. Nu får jag en vilodag för att jobba på i två dagar igen. Busväder i morgon med, så jag kopplar nog av med en film.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Varå? Ärre inte fusk å springa i medvind? ;)

2011-09-07 @ 07:42:41
Postat av: Sofia

Lycka till med träningen. Kramar.

2011-09-08 @ 12:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0