12 km löpning!

Äntligen spräckte jag 9 km. Även jag blev överraskad av detta. Jag gick inte ens i mördarbacken, även om farten där kanske var den samma som gång ;) Törsten var stor och jag kommer att ha med lite vatten när jag ska springa 12 km eller mer nästa gång. Vid bättre kondition behövs inget vatten för 12 km, men jag måste ju springa under längre tid.


Långfredagen var vi hos min mamma och hälsade på. Det är ju aprilväder och det fick vi se. Vi fick god mat, tack.




På påskafton var vi i Tore och Karins nya lägenhet och åt mat, tack. Kul att se lägenheten utan att möblerna stå huller om buller, som jag lämnade den senast vid flytten ;) Då hade dom inte bestämt hur det skulle möbleras. Det blev ju riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0