9 km med nya skor

Då har jag testat dom nya skorna och givetvis stannade jag och knöt om. Sedan stannade jag helt för att räta ut sockan under foten. Den var inte vikt, utan det klämmer mellan trampdynorna under vänster fot. Får se om jag kan ta och slipa ner lite på sulan. Skon var knuten lite hårdare på den foten med, så kanske att det var det? Annars var det mycket mer fart i stegen och jag blev mycket tröttare och det blev en hård träning. Nu vet jag hur dålig kondition jag har och det ser inte bra ut inför Gbg-varvet. Får bättra på konditionen med lite ägg under påsken ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Nu blev jag sugen på ett kokt ägg =D

2012-04-04 @ 20:28:35
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0