6 km löpning

Sakta ökar jag längden på löparrundan. Ännu har jag inte fått några problem med kroppen. Förutom att fläsket skumpar, men det blir det kanske mindre av framåt vintern om jag håller igång. Mitt mål är nu att jag ska springa hela göteborgsvarvet utan att gå en meter. Sedan om det blir under två timmar är inte lika viktigt, men skulle ju sitta fint.
Det blir en del fritid som går åt för att springa. Synd att jag inte kan flyga lika ofta med helikopter, men det får gå. Det blir snart mörkt på kvällarna och då går det ju inte att flyga i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: Anders

Kan du inte flyga samtidigt som du springer?
Vore ju det ultimata. :-)

/Anders

2012-08-31 @ 07:21:50
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra med träningen. Kram.

2012-08-31 @ 12:23:47
Postat av: Annika

Du är duktig som håller igång träningen =)

2012-08-31 @ 23:15:29
URL: http://annikaaronsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0