Brrrr kallt, kortare runda

Jag sprang i dag, men minskade till 4 km. Kanske inte låter så mycket, men jag tog bort den delen som jag skulle sprungit i lä och svettats för mycket och sedan kanske frysit i motvinden hemåt. Jo det var inte bara drygt -10 grader, utan det var motvind på hemvägen. Det räckte inte med "rånarluvan" som täcker hakan, för den var för tunn. Jag hade med mig en tunn mössa extra som jag spände fast över hakan med hjälp av hakremmen från den vindtäta mössan med öronskydd som jag hade utanpå "rånarluvan".

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jisses, de kan inte va lätt å springa i denna kyla. Men det är bra att du gör det. Jag hoppas du hinner få tillräckligt bra löpkondis så du kan va med Gbgvarvet.

2012-02-02 @ 22:13:50
Postat av: Sofia

Det är inte dåligt att du är ute och springer trots kylan. Hoppas det går bra. Kramar.

2012-02-03 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0