Jobbigt att byta ramen på helikoptern

Det är tråkigt att meka när man måste plocka isär allt på helikoptern. Det tar mer tid än vad man kan tro att byta ut kroppen (ramen) på en helikopter.


Här har vi dom nya ramsidorna på den stora helikoptern.


Här har jag fått på en hel del prylar och ramen är ihopmonterad. Men det fattas ju en hel del prylar ;)

När jag senare skulle byta bladhållarna, så ramlade det ut små små kulor från ett lager. Faktum är att alla fyra lagren var dåliga. Mycket reservdelar har jag hemma, men här fick jag ge upp. Detta är frusterande när man håller på att reparera och det fattas delar. Förra gången jag skulle reparera märkte jag ju att ramen var trasig, men nu trodde jag att jag hade alla delar hemma :(

En del tycker det är roligt att meka helikopter, men jag tycker det är roligt att flyga.
Nu är batterierna färdigladdade till den lilla helikoptern, så här ska det flygas. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka til med flygandet. Kramar till er

2012-02-12 @ 12:45:41
Postat av: Sofia

Lycka till med flygandet. Kramar.

2012-02-12 @ 12:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0