Kyleffekt

I dag var det bara -5,5 grader vid 18-tiden när jag sprang. Det blåste rätt så mycket så det var rätt kallt i vinden. Jag började med att springa mot vinden. Förmodligen sprang jag ihopvikt som en gubbe i motvinden, eller så var det slirigt att springa som gjorde att jag fick ont i vaderna. Det hade kommit lite flingor men inte lagt sig något, men det var en riktigt hal yta på asfalten på vissa ställen. Även om jag hade dubbar, så kände jag av att det var extra halt. Jag tog på mig så mycket kläder att det var lagom i motvinden, men på hemvägen kokade jag nästan ;)
Det blev bara 4 km idag med, men det viktigast var att inte bryta träningen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, det var bra gjort att du sprang ändå .

2012-02-06 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0