Vill inte springa, kallt

Ja, så tänkte jag. Termometern visade -9 grader när jag bytte om och jag ville inte ut en kall runda igen. Det blåste inte ute och det gick riktigt bra att springa, så det blev 5 km. Jag mötte något konstigt när jag var ute och sprang... en joggare! Trodde jag var ensam om att springa, men inte idag. Annars har det varit ganska tomt med andra joggare när det varit så kallt. Det var senare bara -8 grader när jag tittade på termometern efteråt, så jag var nog ute när det var som kallast. Det kom lite moln när jag var ute och sprang, så det var väl därför kylan dämpades senare.

Varning för fartkameror!
http://www.youtube.com/watch?v=uvYxXBMqEOM

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Det var bra att du tog dig ut iaf, träffar du din joggarkollega igen kanske ni kan jogga tillsammans, de e mkt svårare att missa om man joggar med ngn annan.



Polisen verkade inte ha humor. ;)

2012-02-07 @ 22:41:28
Postat av: Sofia

Det är bra gjort att du fortsätter träna. Kramar.

2012-02-08 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0