Inte för kallt ännu

Det går fortfarande bra att springa. Jag sprang min snabbaste 5-km runda för i år. Inga superhastigheter, men jag sprang 30 sekunder snabbare /km. 6:03 i stället för 6:33/km. Har tre månader på mig att träna innan Gbg-varvet. Jag har ett önskemål om att kunna springa hela varvet utan att stanna, men det ser inte så ljust ut. Jag borde ha varit uppe i dubbla längden redan om det skulle gå. Mitt mål är att kunna starta och ta mig runt och hoppas att jag orkar fortsätta träna så att jag har bättre förutsättningar inför nästa år.
Undrar om det blir så kallt på torsdag som dom lovat, eller om det går att springa då med?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas träningen går framåt och att det inte blir så kyligt på torsdag.Kramar.

2012-02-01 @ 14:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0