Sovit dåligt i natt

Fick flytta fram klockan på morgonen och sova lite till. För jag hade hunnit somna innan klockan ringde för att gå upp. Tog det lugnt efter jobbet igår och sedan kunde jag inte sova. Somnade till, men vaknade igen. Och så höll det väl på. Fast det tog mycket lång tid innan jag somnade första rundan. Jag hade även svårt att sova natten innan, fast att jag sprungit innan. Men den natten sov jag lite mer.

I dag har jag sprungit 4 km och hoppas att jag kan sova bättre i natt. Det var tredje rundan och det kändes helt ok. Nästan så att jag funderade på att öka sträckan. Men, man ska ta det försiktigt. Det är bättre att träna lite än inte alls.

Nu ska jag varva ner så att jag kan somna i kväll.


Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Du tänker rätt vad gäller att springa...

varm kram, förstår dina sömnproblem så väl..

2012-01-18 @ 00:02:20
Postat av: Elisabet Roslund

Jag tycker att du är "skitduktig" på att springa.

Hoppas att du kan få din skönhetssömn snart igen, den brukar komma.......

Kram/Elisabet

2012-01-18 @ 09:07:18
Postat av: Sofia

Hoppas det går framåt med träningen och att du får sova bättre . Kramar.

2012-01-18 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0