Vinden, helikopter och löpning

Vinden
Har fortsatt med vinden idag. Det börjar bli jobbigt. Nu ska det upp hyllor där det är en massa bröte. Fyllde tre säckar med skräp och flyttade över grejer till dom hyllorna jag fått färdigt. Satt upp två hyllor på andra sidan. Har redan fyllt dessa med resväskor. Det står RMA på en av väskorna.......



Helikopter
Vindstilla och jag passade på att flyga lite. Det är ju fortfarande ingen riktig vinter. Även om det går att flyga ändå, så är det trevligare när prylarna inte blir nersnöade.


Löpning
Trots att jag kämpat på vinden, så är det inte träning inför Gbg-varvet. Kroppen behöver få känna på löpningen. Det blev 4 km idag och är ju rekord för i år ;) Det är en liiiiten bit kvar till 21 km.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till med träningen och röjandet på vinden . Kramar.

2012-01-16 @ 11:59:31
Postat av: Stefan L

Å hoppas den riktiga vintern håller sig borta. Här är den inte saknad.

2012-01-16 @ 12:22:29
Postat av: Anki

Vad fint det kommer att bli på vinden när du är färdig! Bra att ha något att göra!

2012-01-16 @ 19:53:57
URL: http://tankesymfoni.bloggspot.com
Postat av: Erica Frankeståhl

Heja heja!



Jag vågar inte springa eller jogga, jag vill men vet inte riktigt hur jag ska göra. Får väl se om jag också kommer igång, än så länge vill jag inte vara med och springa något lopp. Mamma tjatar lite men jag vet inte om jag vågar, midnattsloppet är en ganska lagom runda annars.



Fortsätt kämpa och om du har någon rolig eller bra runda att springa får du gärna tipsa. Jag brukar följa göteborgsvägen från signeskulle och fram till willys, den sträckan är ibland riktigt trist.



Nu har jag skrivit på tok för mycket! Ha det bra, kram! :)

2012-01-17 @ 16:38:41
URL: http://itaerica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0