Blåser eller regnar

Inget bra flygväder när man har en ny helikopter. Man vill ha flugit ett tag för att ge sig ut i denna blåst. I går väntade jag på att det skulle blåsa mindre och gav mig till slut ut till klubben. Väntade på att en skulle träna med ett flygplan. Sedan kom regnet innan jag kunde lyfta och det var bara att åka hem igen.
I dag tyckte jag att det var ok med vinden när jag åt frukost, men när jag väl kom ut blåste det redan mycket. Jag lyfte helikptern och hovrade lite, men blåsten fick mina ögon att börja rinna, så jag fick avsluta. Fick i alla fall känna lite på den nya helikoptern i blåsten.
Bättre flygväder tack!

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jag har en teori om att dåligt väder nu, ökar chansen rent statistiskt att de blir bättre til midsommar. Så vi får se. Jag tror vi får några veckor med sol snart.

2012-06-17 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0