Midsommarafton

I går var det våran bröllopsdag, men det dröjde länge på kvällen innan jag fick köpt blommor till frugan. Det var även kanonväder för helikopterflygning, men jag hade bara sovit ett par timmar på natten. Var helt enkelt för trött för att våga flyga.

I dag är det midsommarafton och jag och Gunnel har varit i minneslunden och lämnat prästgragar med en midsommarstång till Rebecca. Den satt i en liten kruka, men jag tog bort krukan och lite jord och tryckte ner den i en blomvas "strut" som det är på kyrkogården. Man får ju inte ställa blomkrukor i minneslunden. Dom ljus som jag och Annika tände tidigare i veckan lyste förtfarande.

När jag tog ner en kylbag från vinden ramlade det ner en stor kartong över mig, som var märkt med "Gossedjur Rebecca". Du behöver inte ta i så hårt, jag tänker på dig ändå ;)

Hoppas att ni får en trevlig midsommar, trots att det kommer lite regn.

Kommentarer
Postat av: Annika

Rebecca kanske ville säga Glad midsommar, fast på ett busigt sätt =P

2012-06-22 @ 15:46:41
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var säkert Becca som ville hälsa på er , på ett lite annorlunda sätt. Tänker på henne hela tiden . Kramar.

2012-06-25 @ 12:50:33
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott till dig och frugan på er bröllopsdag. Kram

2012-06-25 @ 13:03:34
Postat av: Anna

Oj jag glömde visst mitt namn på graulationen.

2012-06-25 @ 13:04:29
Postat av: Anki

Givetvis var det Becca som busade hon är ju alltid med oss.

2012-06-26 @ 10:09:01
URL: http://vardagmedlchf.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0