8,7 km med dubbskor

Det slog om till minusgrader i den våta vägbanan. Det var bara att snurra på sig Ice-bug skorna. Jag lyckades ta mig runt på min 9-km slinga, som ju har visat sig vara 8,7 km. Det var snöis kvar i spåret på Forsbanan. Annars hade snön smält bort på asfalten, men det var nu is av den blöta vägbanan. Fast på vissa ställen hade det hunnit torka upp. Dubbarna gjorde sitt jobb. Jag fick ta några gåsteg i mördarbacken, men ändå var medelfarten inte så farligt långsam. Jag kommer att springa några gånger på denna sträcka. På lördag är det inplanerat ett träningspass med att bära möbler. Ska hjälpa till med byte av lägenhet för svärföräldrarna. Hoppas att jag är frisk då, för frugan går omkring och hostar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det går framåt med träningen. Kramar.

2012-03-09 @ 12:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0