Fortfarande ont i ryggen

Det gör fortfarande ont i ryggen. Jag lyckades jobba på fredagen. Kanske ett löp-pass är medicinen? Nja, hade även ont i huvudet på kvällen. Vaknade med huvudvärk och ont i ryggen.

Skulle reparera min lilla helikopter och det flöt på bra, men märkte att ett servo var trasigt. Fortsättning följer...

Vad gör man då med ont i ryggen och ingen helikpter som har alla delar att reparera. Givetvis tar man då fram en stege och plockar ner ett skatbo som har stört mig länge. Det ligger hela tiden en massa pinnar på gräsmattan som stör robotklipparen och skatorna för ett himla väsen.


Trädet är högt, så jag fick ta förlängardelen.


Mycket skräp var det i trädet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0