Huvudvärk och ryggvärk

Det har inte gått över.
Fick i alla fall städat bort lite mer torra växter. Var sedan på tippen och slängde allt ris. Nu har jag 12 besök kvar för i år. Dom har lagt max 15 besök/ år i Kungsbacka. Man får åka fler gånger, men då kostar det 250:-/ gång. Nu är gräsmattan fri från skräp. Sedan la jag i lite gräsfrön där det var slitet och strödde över med lite jord. Nu är det snart dax att ställa ut Fido.

Tror att det är bra att röra på mig för ryggens skull. Men, huvudvärken gjorde att jag inte sprang i dag. Tog en promenad till minneslunden i stället. Tände ett ljus och städade ur våra gamla som var kvar i lyktan.

Blää, i morgon ska man upp mitt i natten. Jag hatar sommartid.

Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jag tänkte mer på det här du skrev. Du har spenderat mycket tid med Rebecka, därför har du byggt en djup relation till henne.



Precis som det fanns ett speciellt band som förenade soldater som serien Band of Brothers visade, fanns det ett speciellt band mellan dig och Rebecka.



Den kontakt som du hade med Rebecka går inte att få tillbaka, men kanske kan du förstärka dom band som redan finns, och det kanske kan blir ngt att hämta styrka ur.

2012-03-26 @ 16:05:17
Postat av: Sofia

Tänker på er och Becca varje dag. Massor med kramar.

2012-03-28 @ 11:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0