Seg träning idag

Kroppen är fortfarande sliten efter lördagens flytt. Man märker att man inte är 20 längre och har ett kontorsjobb. Lyckades ta mig runt 8,7 km, men det var jobbigt.

Planeterna är lite närmare varandra idag. Kunde ju se dom under löparrundan.

Tänkte laga min stora helikopter i går. I alla fall fortsätta utan att bli färdig. Helt otroligt, men det fattades en del till. Det var trycklagret som alla små kulerna kom ifrån och inte det vanliga lagret. Hade slarvat med att se vad det var som dröste isär. Nu får jag ju bytt alla lagren, vilket inte är helt fel.

I morgon ska jag på en vanlig tandläkarkontroll för första gången på 2000-talet. Kors i taket :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får flyga med helikoptern snart och att det går bra med träningen. Kram.

2012-03-14 @ 11:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0