9 km löpning

Var svettigt att springa idag mitt på dagen, men jag hade vatten med mig. Fick inte tid över att springa senare. Sedan var vi hos Tore och Karin och åt mat. Annika var med.
Inget helikoptermekande har jag hunnit med idag, men jag har fyllt i K4-blankett för Rebeccas aktier. Ska bara fylla i siffran på deklarationen (vill dubbelkolla först) och lämna in i morgon. Båda måste givetvis även skriva på.
Ogräset växer på bra i trädgården, men har inte orkat ta det ännu. Fido klipper i alla fall gräset, eller inte hela förstås. Jag har spärrat av för att jag sått lite gräs där Fido busade i höstas när gräset var nerdränkt av regn. Gräset frös inte trots att jag hade sått innan frosten slutat härja. Gräset växer på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0