Första träningsrundan sedan Gbg-varvet

I dag sprang jag för första gången sedan Gbg-varvet. Det blev en runda på 6 km. Det var svettigt värre, men skönt nu när kroppen varvat ner och man fått duscha. Jag kände verkligen att jag behövde springa idag.


I går kom det ett paket på posten. Nu har jag mycket att skruva och ställa in. Inget är färdigbyggt. Det är mycket skruvar, brickor, muttrar, lager och annat i lådan. Och, det som ligger framför ska också in i helikoptern. Till slut ska det bli en ny helikopter. Den ska ersätta min gamla stora.



Kommentarer
Postat av: Stefan L

Alltid roligt med nya grejer! Thumbs up.

2012-05-25 @ 01:26:33
Postat av: Anna

Lycka till med helikopterbyggandet. Kram

2012-05-25 @ 10:15:52
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra med byggandet och flygandet och springandet. Kramar.

2012-05-25 @ 12:45:02
Postat av: Anonym

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanjas - man får mer läsare på direkten!



http://Lanjas.blogg.se Bloggade föresten om din blogg =)

2012-05-25 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0