Träff, avslut från sjukhus

I går var vi på en träff där vi föräldrar som mist barn förra året träffades. Det var läkare och sjukskötersor med på träffen. Vi var många som redan kände varandra genom Vi Som Misst gruppen. Vi tog en promenad innan lunchen, men jag skulle inte ha gjort, för jag hade för lite kläder för att visstas utomhus. Nu känns det som om jag är på gränsen att bli sjuk igen. Det blir ingen träning idag som jag hade tänkt.

Först idag har vi lyft fram soffan och fotöljer och städat ut och lagt på våran nya matta. Den passade kanon. Första ogräsrensningen idag för i år. Jag bara hatar att rensa ogräs.

Ingen helikopterflygning. Måste få till inställningarna först. Jag har mer att lära mig om hur det fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0