Reflexväst på

Nu börjar det bli mörkt när man springer och idag sprang jag med träningsbyxor. Tidigare har ju mina vita ben fungerat som reflexer. Blev 6,4 km i dagens regn. Längre vågade jag inte springa efter söndagens löpning. Fick så ont i vaderna i söndags, så jag vände redan vid 2 km och fick pina mig hem.
Det visade sig att den pinan inte var något att gnälla över. När jag fick reda på att dom hade hittat Nicklas kropp, var det som att vrida med en kniv i mitt trasiga hjärta.
 
Jag  fick för mig att tända ett ljus i söndags på den pir som Nicklas kläder hade hittats. Det var en pinsam tur, för vägen ner var bara plats för en bil och det var folk ute på gatan. Vet inte om det var familjen, släcktingar eller  grannar. När vi kom ner var det bara en trång plats så att det gick att vända bilen, men inte mycket mer. Ingen annan hade tänt något ljus, så vi åkte igen. Det visade sig sedan att dom hade tänt ljus på den brygga där dom funnit Nicklas, men var det är vet jag inte. Jag körde även ut till Onsala kyrka, men såg inga ljus där heller. Det slutade med att vi tände två ljus i minneslunden i Tölö. Ett för Rebecca och ett för Nicklas Hocker.
 

Kommentarer
Postat av: Bosse

Så rätt Du tänkte och även om det inte blev som Du tänkt så blev det rätt. Kram Astrid

2012-09-25 @ 23:11:42
URL: http://grabossen.blogg.se
Postat av: Sofia

Ska tända ljus för både Rebecca och Nicklas när vi kommer till minneslunden igen. Kramar.

2012-09-26 @ 12:07:55
Postat av: Camilla

Hej, jag var i Stenungssund i veckan o på vägen hem körde jag inom och tände ett ljus för Becca (igår). Jag hade köpt ett för stort ljus men satte det ovanpå ändå.. Jag hoppas det var ok. Vi är ju så sällan i närheten så jag ville så gärna tända ljuset. Vi tänker så ofta på lilla Becca och saknar henne massor. Stor kram till er alla från oss i Skåneland.

2012-09-27 @ 14:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0