ViSomMist träff

Visommist = grupp med föräldrar som mista barn i cancer. Annordnas av Barncancerföreningen.
I helgen har vi sovit över i Lisebergbyn på B&B. Lördagen gav oss fint väder och vi promenerade upp till Delsjön. Det var ca: 2 km och med upp menar jag upp :) Dom modiga badade och vi åt våran lunch där (blev uppkörd med bil). Senare spelade vi äventyrsgolf. Lite som minigolf, fast mer som golf i miniformat. Har aldrig provat på det tidigare, men det var jättekul. Sedan åt vi grillat och hade det mysigt.
 
Senare i dag när vi hade kommit hem satt vi framför TV:n och tittade på Finnkampen. Både jag och Gunnel somnade snabbt. Tog sedan en löparrunda och vilken träningsverk jag hade efter promenaden i går, men lyckades springa run 6,2 km.
 
I morgon ska jag koppla av då jag är ledig :)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som en fin dag på den träffen. Hoppas träningen går bra. Kramm.

2012-09-03 @ 12:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0